Referenties
Onderstaand treft u een aantal referenties aan van First Resultancy.
Vanuit Coop Supermarkten is de samenwerking met First Resultancy gestart in 2015 met Boudewijn Janssen, in verband met een selectietraject van een nieuwe telefooncentrale voor onze supermarkt organisatie. Voor ons was dit de eerste ervaring met inkopen volgens de Best Value Procurement (Prestatie Inkoop) methode. Na een succesvolle selectie en implementatie van de nieuwe telefooncentrale, is Boudewijn ingezet bij diverse trajecten rond inkoop- of verbetering van onze netwerken, datacommunicatie en telefonie in de winkels, distributiecentra en Servicekantoor. De kennis van de materie, het grote netwerk dat ze hebben in de markt en de pragmatische aanpak heeft ons vaak geholpen om zaken voor elkaar te krijgen en steeds een optimale prijs/prestatie verhouding voor de ingekochte diensten te krijgen. Het arbeidsethos is hoog, maar er is altijd ruimte voor de nodige relativering en humor waardoor het prettig samenwerken is voor veel van de collega’s en leveranciers. De toegevoegde waarde die First Resultancy biedt is ook bij onze collega (Superunie) supermarkt organisaties niet ongemerkt gebleven waardoor ze daar inmiddels ook diverse succesvolle trajecten hebben uitgevoerd rond data- en telecommunicatie. Ook na de fusie tussen Coop en Plus Supermarkten zullen we met hen blijven samenwerken.
First Resultancy heeft Jan Linders Supermarkten de afgelopen 5 jaar ondersteund, en van professioneel advies gediend in relatie tot de samenwerking met een grote Nederlandse Telecom provider. Boudewijn Janssen heeft Jan Linders begeleid vanuit de project management rol, in de realisatie en implementatie van een nieuw glasvezel netwerk waarbij 64 filialen in Zuid-Oost Nederland zijn aangesloten. Vanwege de grote risico’s van bedrijf continuïteit op filiaal nivo was het van het grootste belang dat de leveranciers qua planning en opgeleverde kwaliteit, strak gemanaged werden. De projecten zijn uiteindelijk op tijd opgeleverd. Hij Boudewijn heeft ons daarnaast met raad en daad bijgestaan gedurende de nazorg periode.Ik heb als ICT manager bij Jan Linders intensief samengewerkt met Boudewijn bij diverse ontvlechtingsprojecten (data en dienstverlening) op telecom gebied. First Resultancy, heeft zich altijd geprofileerd als deskundig, professioneel en betrouwbaar bedrijf waarbij van de medewerkers de kwaliteit ervan ‘afspat’. Altijd “On time and above customer expectations”. Hands-on en met goed gevoel voor verhoudingen binnen Jan Linders en haar leveranciers en partners. Ik beveel First Resultancy, in casu Boudewijn Janssen, van harte aan bij toekomstige advies- en projectmatige opdrachten.
“Ronald Cornelisse en Rudy Bouwman van First Resultancy hebben ons bij Aafje geholpen bij de migratie van vijf telecom leveranciers naar één. Dit betrof het omwisselen van ruim 2000 simkaarten. Meer dan 50 locaties ontsluiten op een nieuwe SD-Wan. En het implementeren van nieuwe smartphones voor vaste telefonie welke gekoppeld is aan onze Zorgdomotica. Zowel Ronald als Rudy zijn ervaren als ook goede en kundige professionals. Beide nemen een hoop kennis en ervaring mee welke zij direct goed weten toe te passen. Tegelijk zijn Ronald en Rudy goed benaderbaar, waardoor zowel onze medewerkers in de lijn als de ICT medewerkers goed bij hun terecht konden.
Hun flexibiliteit en brede kennis heb ik nog mogen benutten door beide in hun laatste periode bij Aafje in te zetten in een nieuwbouw traject. In dat traject hebben zij met verschillende stakeholders geschakeld om ervoor te zorgen dat de wensen en eisen van de organisatie gerealiseerd meegenomen konden worden binnen de ICT ontwerpen. Deze ICT ontwerpen zijn meegenomen in het definitief ontwerp van het pand.”
“First Resultancy heeft de Saxenburgh Groep met de aanbesteding van VOS/domotica-voorzieningen voor onze ouderenzorglocaties met grote tevredenheid gefaciliteerd. Mede door de inzet van het ‘Best Value’ inkoopproces waarbij de verschillende interne disciplines zijn betrokken, hebben wij de juiste domotica-partner gekozen. Het resultaat is dat wij inmiddels succesvol op een 6-tal locaties ‘live’ zijn met de nieuwe domotica. Het projectmanagement voor de implementatie van de domotica en de benodigde ICT is tevens bij First Resultancy belegd. Naast een projectplan is hiervoor een ‘Domotica Blauwdruk’ opgesteld, waardoor op een eenduidige en efficiënte wijze de locaties zijn uitgerold. Belangrijke succesfactor van het project is de gegeven aandacht voor de ‘adoptie’ van de technologie door de zorgmedewerkers en de ondersteunende processen. Ook hierin heeft First Resultancy bewezen een goede sparring partner te zijn.”
“First Resultancy heeft ons uitstekend ondersteund bij de implementatie van ons nieuwe SD-WAN-netwerk, dat zich uitstrekt over 1100 locaties. Hun rol ging verder dan gewoonweg begeleiden; ze hebben daadwerkelijk ‘ontzorgen’ betekenis gegeven. Dit deden ze door hun expertise in te zetten, effectief te communiceren met alle betrokkenen en daarbij oog te houden voor politieke aspecten en onderlinge verhoudingen.
Het project is met succes en binnen de gestelde tijd voltooid, mede dankzij hun oplossingsgerichte aanpak en vermogen tot ontzorgen. Deze samenwerking was niet alleen zeer productief, maar ook bijzonder aangenaam.”
“First Resultancy heeft diverse werkzaamheden tot onze tevredenheid verricht bij Stichting de Zorgcirkel. We hebben First Resultancy ervaren als een goede sparringpartij met daadkracht. Ze zijn resultaatgericht, proactief, hebben kennis van zaken en doorbreken organisatorische uitdagingen. Diverse grote projecten zijn door First Resultancy met goed resultaat opgeleverd binnen een complexe omgeving (zowel technisch als organisatorisch). O.a.: – WiFi uitrol over meer dan 20 vestigingen, -op diverse locaties Zorgdomotica vervangen/omgebouwd, – telefonie (vast en mobiel) krachtig onderhandeld en uitgerold, -mobiele werkplekken (t.b.v. Thuiszorg) en één van de trekkers binnen het project outsourcing ICT.
Nadat ik afscheid had genomen van de Zorgcirkel was een van de First Resultants onderdeel van de leidende coalitie (CIO rol) zodat een soepele overdracht mogelijk was.”
“Dankzij de meer dan voortreffelijke ondersteuning van First Resultancy bij de aanbesteding van de ICT back-end, zijn we als organisatie samen met de nieuwe partner, nu onderweg naar een moderne werkplek. De zorgvuldigheid en kwaliteit van deze begeleiding maakte het dan ook vanzelfsprekend om ook de trajecten voor vervanging van de verouderde telefonieomgeving en de keuze voor een persoonsbeveiliging systeem door First Resultancy te laten begeleiden.”
“First Resultancy heeft ons op een professionele en deskundige manier geholpen bij de inkoop van onze vaste en mobiele telefonie diensten. De samenwerking verliep erg prettig door de zeer betrokken houding en het resultaatgerichte gedrag.”
“First Resultancy heeft ons professioneel en deskundig geholpen met het inkopen van een nieuwe bedrijfscommunicatie oplossing met contact center. De toegevoegde waarde van First Resultancy voor ons was vooral de inhoudelijke kennis en de ervaring met vergelijkbare inkooptrajecten. Hierdoor hebben we een goede selectieprocedure kunnen volgen. De samenwerking is als zeer plezierig ervaren.”
“First Resultancy supported the HEINEKEN team for project coordination of a WAN Americas RFP process. The telecom expertise and excellent project management skills where highly appreciated by the international team. First Resultancy translated complex issues into simple solutions and brought structure to the overall process.”
“Met de inkoop- en projectbegeleiding van onze nieuwe bedrijfscommunicatie omgeving, zijn we door First Resultancy professioneel en zeer prettig geholpen. De Best Value inkoop methodiek in combinatie met de kennis van zaken van First Resultancy heeft geleid tot een succesvolle inkoop en implementatie.”
“First Resultancy heeft ons op een prettige en goede manier ondersteund bij het selecteren van marktpartijen en ons inzicht gegeven in een Best Value inkoop traject voor het bedrijfs- en communicatienetwerk van het Deventer Ziekenhuis.”
“First Resultancy heeft ons prima geholpen met verschillende inkooptrajecten op het gebied van communicatie. Zij hebben voor ons zeer waardevolle kennis rond markt en producten toegevoegd, waardoor we in staat waren de juiste keuzes te maken. Samenwerking is in alle gevallen als zeer plezierig ervaren.”
“First Resultancy heeft ons op een zeer prettige en resultaatgerichte manier ondersteund bij de Best Value inkoop en implementatie begeleiding van ons nieuwe Unified Communicatie systeem, waarmee we echt zijn ontzorgd. Bovendien heeft First Resultancy ons deskundig geadviseerd met de telefonie contract vernieuwing.”
“First Resultancy heeft ons op een professionele en deskundige wijze ondersteund bij de inkoop en implementatie begeleiding van ons nieuwe Unified Communication oplossing binnen Stater. De samenwerking was zeer betrokken, resultaatgericht en werd als zeer plezierig ervaren.”
“First Resultancy is nauw betrokken geweest bij het traject om de juiste leverancier te kiezen voor de vervanging van de financiële software bij Qurrent. Ik heb als projectleider ondervonden dat First Resultancy zeer goed luistert naar wat de klant vraagt en dit vertaalt in een deskundige, resultaatgerichte en klantvriendelijke aanpak!”
“Met de inventarisatie en inkoopbegeleiding vanuit First Resultancy, voor de vernieuwing van het Vecozo Klant Informatie Systeem, is deze deskundig, adequaat en zeer plezierig uitgevoerd en zijn we waardevol geholpen. De overall begeleiding en de focus op alle aspecten binnen een dergelijk traject door First Resultancy, verdient onze waardering.”
‘First Resultancy heeft ons bijgestaan in het beslissingsproces in de mogelijke overstap naar een andere cloud leverancier. We hebben een grote toegevoegde waarde ervaren, dankzij hun expertise, hun kritische blik en het nemen van regie in het proces.’
“De projectbegeleiding en adoptie-ondersteuning van Stater’s nieuwe bedrijfscommunicatiesysteem door First Resultancy, heeft bijgedragen aan een verbeterde klantbediening en een hoge waardering van de technologie door onze medewerkers, waarbij de samenwerking met First Resultancy zeer plezierig is geweest.”
‘Wij zijn door First Resultancy prima geadviseerd bij de selectie van onze servicenummers. Ook zijn we goed ondersteund bij het inkoopproces en vervolgens volledig ontzorgd bij de migratie zelf, waardoor we een significante kwaliteitsverbetering en kostenbesparing hebben gerealiseerd’.
“Samenwerking met First Resultancy is zeer prettig door hun aantoonbare Telecom en ICT expertise bij inkoop trajecten en resultaatgerichtheid”
“ First Resultancy heeft ons met de juiste expertise ondersteund bij het hercontracteren van onze mobiele dienstverlening, waarbij we ons goed geadviseerd voelden en naast financieel voordeel ook een prima beheersbaar contract hebben verkregen”
‘First Resultancy heeft ons uitstekend geadviseerd over de cloudtelefonie in onze vier klinieken in Nederland. Voor ons telt veiligheid, bereikbaarheid, kunnen opschalen, flexibiliteit en multi-functionaliteit. In een helder overzicht heeft First Resultancy ons geleid naar een leverancier waar we nu heel goed mee werken’.
‘First Resultancy heeft ons uitstekend geholpen om volledige controle te krijgen op onze bedrijfscommunicatie voorziening, financieel beheer, contractbeheer en service level management. Door hun bijdrage hebben wij een efficiency slag kunnen maken waardoor wij op beheer, processen en financieel gebied weer volledig in control zijn’.
“First Resultancy heeft ons naar alle tevredenheid geholpen met het inkopen van een unified communications en een contact center applicatie. De toegevoegde waarde van First Resultancy voor ons was de marktkennis waarmee onze zorg voor een juiste selectie van product en leverancier werd weggenomen. Nauwe betrokkenheid en resultaatgericht!
‘First Resultancy heeft ons prima ondersteund bij de inkoop en implementatie begeleiding van ons nieuwe bedrijfscommunicatie platform, we zijn echt ontzorgd door hun expertise’.
First Resultancy hebben wij ervaren als een professionele, kleinschalige organisatie, die goed luistert naar de klant en meedenkt om de keuzemogelijkheden te verhelderen. Er wordt snel gereageerd en het proces naar besluitvorming rond ICT, telefonie en alarmering binnen ons Woonzorgcentrum wordt adequaat gefaciliteerd.
“First Resultancy heeft mij tijdens een opdracht uitstekend geholpen met het invullen van het capaciteitsprobleem op het gebied van Telecommunicatie. Met de adviezen en kennis zijn we door middel van dashboards “in control” gekomen en heeft het evalueren van de bestaande contracten geleid tot aanzienlijk financieel voordeel voor de klant. Met recht ontzorgen in een win/win situatie”
‘First Resultancy heeft ons op een deskundige en prettige manier geholpen bij de inkoop en contractering van onze mobiele telefonie diensten en ook in de jaren daarna geholpen met telefonie uitzoekwerk op kleinere schaal. We voelden ons hierbij ontzorgd door hun deskundigheid en kennis van de markt’.