“Resultaatgerichte inkoop en prestatiemanagement van Telecom, Cloud en ICT diensten” "Onafhankelijk en praktisch advies over uw Telecom, Cloud en ICT diensten” “Best Value Procurement gecerticificeerd”
Besparen telefonie – First Resultancy
Wilt u besparen op telefonie met uw organisatie? First Resultancy kan u helpen om direct te besparen op telefonie. Als wij voor u aan de slag gaan, inventariseren we eerst uw telefoniecontracten. Vervolgens kijken we welke afspraken u gemaakt heeft met uw telefonie provider en wat de opzegtermijn van uw contract is. Na de initiële looptijd geldt tegenwoordig een opzegtermijn van maar 1 maand voor alle telefonie contracten.
First Resultancy beheerst als geen ander het op een juiste wijze interpreteren van telefonie contracten. Zo wordt er bijvoorbeeld gekeken naar het aantal gefactureerde abonnementen versus het werkelijke aantal gebruikers. Hierdoor kunt u vaak al op korte termijn flink besparen op telefonie.
Besparen telefonie door abonnementen te optimaliseren
We kijken of uw huidige telefoniecontract nog wel is afgestemd op uw organisatie. Zo kijken we bijvoorbeeld naar het verbruik per abonnement. Als uw werknemer regelmatig over het abonnement heen gaat is een hogere bel- of databundel meestal voordeliger.
Het kan ook zijn dat uw werknemer veel minder gebruik maakt van minuten en MB’s dan zijn/haar abonnement toe staat. Een lagere bel- of data bundel is dan voordeliger. First Resultancy bekijkt dus nauwgezet het bel- en internet gedrag per medewerker en geeft aan bij welke abonnementen een besparing mogelijk is door bijvoorbeeld bundels aan te passen.
Onderhandeling over nieuwe contracten
First Resultancy helpt u om te besparen op telefonie door te onderhandelen over nieuwe contracten. Wanneer we een inventarisatie gemaakt hebben, kunnen we een aanbesteding opstellen of kijken of het voordeliger is om over te stappen naar een ander abonnement van een andere leverancier.
We vergelijken dus niet alleen de prijzen, maar ook de verschillende abonnementen. First Resultancy gaat tot het uiterste voor u bij de onderhandeling over een nieuw telefonie contract. Samen zorgen we er zo dat u flink kunt besparen op uw telefoniekosten.
Besparen telefonie door contractbeheer
U kunt nog meer besparen op telefonie door te kiezen voor “contractmanagement’ van First Resultancy. Via een speciale applicatie houden we in de gaten houden of u niet teveel betaalt en of uw medewerkers geen hoog verbruik hebben. Deze applicatie houdt ook de einddatum per contract bij, zodat we u tijdig kunnen laten weten wanneer er nieuwe kansen zijn voor besparen op telefonie.
Zo komt u achteraf niet voor nare verrassingen te staan. Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees dan onze referenties voor meer informatie. Of neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek over onze dienstverlening op het gebied van besparen telefonie.